Cześć !

Dzięki, że jesteś, ściskamy mocno - Marlena i Ola ! :)

wtorek, 6 sierpnia 2013

zielona kawa

Cześć. Tu znów Ola. Dziś chciałabym wam przybliżyć cudowne działanie KAWY. Ale to nie jest ytaka zwykła tradycyjna kawa, ona jest ZIEEEEELONA!
Tak, zielona kawa to wspaniały dodatek do naszej diety. Nie jest ona jakoś ulepszona chemicznie.
Zielona kawa to młode ziarna kawy zbierane jeszcze wtedy gdy są młode.
Niestety smak tej kawy nie każdej z was przypadnie do gustu, ale mi smakuje.A dlaczego o niej mowa dzis, taka kawka ma działanie ANTYBAKTERYJNE i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej w naszym organizmie. Jest to udowodnione naukowo.
Pewien naukowiec postanowił podjąć trzydziesto dniowe wyzwanie, a mianowicie miał on przez te trzydzieści dni pić zaparzoną kawę trzy razy dziennie przed posiłkiem. Udało mu się spalić kilka kg ale facet jak to facet ma przyśpieszony metabolizm.


Po kilku tygodniach przerwy zachorował i postanowił zrobić sobie taki "SZOK KAWOWY", bo jak juz wcześniej wspomniałam taka kawa ma działanie ANTYBAKTERYJNE. Wypił na raz dwie filiżanki tego naparu. Nazajutrz, owszem wzrosła mu temperatura, lecz następnego dnia po chorobie nie było ani śladu.
Oczywiście, istnieją tabletki na bazie tej kawy ale My jesteśmy przeciwne tabletkom skoro można naturalnie i przyjemnie!

Takie ziarenka są młode i bardzo elastyczne - tak jak nasze ciałka :)
Więc są trudne do zmielenia w młynku do kawy, nie róbcie tego od razu bo po prostu wasz młynek się ZEPSUJE!
Radzę wam najpierw ziarna kawy zmielić w maszynce do mięsa, a następnie w młynku.
Należy pić taką kawe średnio dwa razy dziennie.
Najlepiej zacząć od jednej filiżanki i z jednej łyżeczki a już później stopniowo zwiększać dawkę i częstotliwość stosowania do czasu aż dojdziecie do swojej porcji i tak trzymać.

Jeżeli chodzi o smak takiej kawy to moim zdaniem smakuje delikatnie jak "ZIWMIA" ale z czasem ten smak stał się dla mnie przyjemny i polubiłam go bo nie jest ani mdły ani za ostry tylko delikatny - ja początkowo piłam ją z odrobiną cukru ale z czasem przestałam ją słodzić i jest wyśmienita.

Takie ziarna możecie zamówić w internecie bądź tak jak ja w sklepie z herbatą i kawą.
Cena za jaką ja kupuję taką kawę to - ok. 6zł za 100g.
Może się wydaje dużo jak za kawe ale efekty są boskie oczywiście plus do tego dietka i ćwiczonkaaa!

A tak na koniec, chciałabym aby po przeczytaniu tego posta każda z was zostawiła swój komentarz - co sądzi o naszym blogu. Może jakies porady, nowe i sprawdzone pomysły, i czy jest dla was jakos pomocny, motywujący czy inspirujący nasz blog!

Ja się już żegnam, miłego dnia oraz wytrwałośći! :)   /Ola

2 komentarze:

  1. Blog wspaniały i inspirujący! Polubiłam stronę na Facebook'u i będę śledzić każdy post :) Dzięki wam chyba sama w końcu brać za siebie chociaż miałam zacząć na początku wakacji.. No ale nigdy nie jest za późno :) Myślę że z czasem zyskacie wielu fanów i tego wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszy komentarz jaki dostałyśmy, dziękujemy! My natomiast życzymy zapału do pracy i wspaniałych efektów, ściskam <3 /Marlena.

      Usuń