Cześć !

Dzięki, że jesteś, ściskamy mocno - Marlena i Ola ! :)

poniedziałek, 23 września 2013

Plank, deska


PLANK,  (deska) to moim zdaniem jedno z fajniejszych ćwiczeń, które angażuję dużą ilość mięśni i przynosi super efekty. Do wykonania deski nie potrzeba nam niczego oprócz wolnej przestrzeni na podłodze. Aby nie zrobić sobie krzywdy i by efekty były zadowalający musimy pamiętać o podstawowej sprawie jaką jest wykonanie tego ćwiczenia.







  • Ułóż ciało w prostej linii, 
  • Dłonie wraz z ramionami powinny znajdować się na wysokości barków.
  • W innym typie planka łokcie powinny znaleźć się na wysokości barków.
  • Oddychaj 
  • Nie pochylaj głowy ! 
  • Nie unoś bioder do góry!

 
Wbrew pozorom nie jest łatwo , postaraj się wytrzymać około 1 min w tej pozycji i daj znać jak Ci poszło :) Dodaj to ćwiczenie do swoich treningów, dzięki temu zwiększysz swoją wytrzymałość i popracujesz nad wieloma partiami ciała. Przede wszystkim pracuje Twój brzuszek ! <3



Zmotywowałam Cię? To teraz DO ROBOTY ! :)  /Marlena







16 komentarzy:

  1. zawsze próbując wykonać to ćwiczenie wyglądam jak na tym przedostatnim obrazku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja równiez uważam to ćwiczenie za jedno z najfajniejszych i najskuteczniejszych- świetnie angażuje brzuch, ręce, nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem fanką deski i jej zmodyfikowanych wersji. Dają w kość i w zasadzie ich nienawidzę, ale gdy już jestem "po", myślę, że jednak je kocham:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Plank to świetne ćwiczenie poprawiające wytrzymałość. Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie, wystarczy popatrzeć na nogi, przedstawia dziewczyne z ciężką niedowagą. Nie motywuje mnie to w żadnym stopniu do pracy. Nie chcę być chora z niedożywienia.
    Taka moja uwaga jeżeli chodzi o bezrefleksyjne zamieszczanie zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zawsze deska na koniec treningu- okropnie cierpię, ale warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyna z pierwszego zdjecia to typowa anorektyczka i z fitness nie ma to nic wspolnego! Ps.cwiczenie super wytrzymuje juz 2minuty:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to ćwiczenie :) I faktycznie, angażuje bardzo wiele mięśni i przynosi jeszcze wiele innych, dodatkowych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ktoś kto nigdy planka nie robił pomyśli sobie "co w tym bolesnego?" - po minucie takiego ćwiczenia cofa wszystko to co mówił z płaczem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Plank to coś do czego można się przyzwyczaić! :) Ja po minucie jestem zmęczona ale za to jaka dumna z siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedzieliście że hula hop poprawia metabolizm ?
    To tylko jeden powód dla którego warto ćwiczyć z hula hop , zobaczcie reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ćwiczenie bardzo wymagające ale dające dużo satysfakcji po wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest takie proste jak się wydaje ale warto się poświęcić dla efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne ćwiczenie. Ale trzeba zwrócić uwagę na jego prawidłowe wykonanie ponieważ wiele osób niestety robi to nieprawidłowo. Dobrze, że zwróciłaś na to uwagę.

    OdpowiedzUsuń