Cześć !

Dzięki, że jesteś, ściskamy mocno - Marlena i Ola ! :)

sobota, 10 sierpnia 2013

Zacznij dzień od jajecznicy !

ZACZNIJ DZIEŃ OD JAJECZNICY ! To jedno z najprostrzych posiłków, które możesz przygotować w dosłownie pare minut i które zawiera białko budujące nasz organizm i mięśnie. Od Ciebie zależy co do niej wrzucisz, ja pokroiłam  cebulkę, dodałam szynkę, która też jest przecież białkiem i pokroiłam pomidorka. Wybrałam ciemny chleb bo jest zdrowszy niż białe pieczywo a potem zaparzyłam zieloną herbatę, która jest PYSZNA ! :) Jeśli nie macie pomysłu sięgajcie po coś sprawdzonego, bo śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu całego dnia. PAMIĘTAJ, nie można przesadzić z jajkami, 10 jaj na tydzień to w sam raz. Kiedyś nie posłuchałam się mamy, która mi to powiedziała i przesadziłam, wywołało to u mnie odruch wymiotny i dałam sobie spokój na jakiś czas.

Ktoś w komentarzu zapytał jakie mam wymiary bo chce osiągnąć podobny efekt do mojego. Nie dążmy do swoich "ideałów" każdy jest inny, każdy ma inną budowę ciała i inną genetykę, która ma wpływ na to jak wygląda nasza sylwetka. Nigdy nie będziemy wyglądać jak ktoś, zawsze będzie to wersja nas samych :) Moje ciało zmieniło się tylko w obszarze brzucha z czego bardzo się cieszę, nie chciałam schudnąć np. z nóg dlatego ćwiczyłam by rozbudować nieco mięśnie i nie wyglądać jak kościotrup. Pierwsza liczba to cm, które miałam zaś druga to cm, które mam aktualnie (oprócz brzucha i boczków nie zmieniło się nic i na tym mi zależało).    
                                                                          
JEDZCIE ZDROWO, Z UMIAREM I ĆWICZICE BY WASI CHŁOPCY TAK JAK MÓJ MIELI SIŁĘ NOSIĆ WAS CAŁE ŻYCIE NA RĘKACH ! :))) WYSYŁAM BUZIAKI I ŚCISKAM <333/ Marlena

 





1 komentarz: