Cześć !

Dzięki, że jesteś, ściskamy mocno - Marlena i Ola ! :)

piątek, 16 sierpnia 2013

DOCEŃ SIEBIE. Kompleksy i motywacja.


KOMPLEKSY - problem, który dotyczy chyba każdej z nas. Nawet najpiękniejsze dla nas kobiety chciałyby coś w sobie zmienić, mieć inne oczy, usta, nos. Trudno nam czasem zaakceptować siebie takimi jakim jesteśmy, ciągle dążymy do ideałow, których muszę was rozczarować - nie ma (no, chyba, że macie osobę, którą kochacie i jest dla was idealna <3). Coraz częściej nie zazdrościmy "gwiazdom" sławy, talentu a wyglądu. Blondynki zazdroszczą brunetkom, brunetki-blondynkom, kręconowłose-prostowłosym i odwrotnie. Sama kiedyś nienawidziłam swoich kręconych włosów, teraz żyje z nimi w zgodzie i nawet je polubiłam! :) Czy chciałabyś mieć 10 sióstr bliźniaczek, które wyglądają identycznie jak Ty i chłopaka? Ja nie, życie byłoby nudne gdyby każdy wyglądał tak samo. Zaręczam, że taki chłopak wybrałby jedną spośród sióstr, która nie przypomina wyglądem pozostałych, a Ty jako wybranka cieszyłabyś się faktem, że oprócz Ciebie nie podobają mu się Twoje kserokopie. Jest wiele możliwośći na zmianę wyglądu, farby, prostownice, lokówki i jeden niezawodny-polubienie siebie. Wiem jak jest ciężko, sama mam mase kompleksów ale myślę racjonalnie - TO CO DA SIĘ POPRAWIĆ, POPRAWIĘ, TO CZEGO NIE DA-POLUBIĘ !  Przeszłam operację kręgosłupa, mam aparat na zęby, robię makijaż i pracuję nad swoim ciałem! No właśnie-naturalnymi sposobami nie zmienisz kształtu oczu, nosa, ust ale zmienisz swoją sylwetkę ! Masz tę możliwość, zrozum ! :) Jeśli nigdy nie ćwiczyłaś, odpal chociażby jeden film Ewy Chodakowskiej i spróbuj! Nie dajesz rady po 20minutach? Widzisz, inni ćwiczą do końca filmu i są systematyczni każdego dnia więc nigdy nie mów, że się nie da bo sama widzisz jaki wysiłek trzeba włożyć by wykonać trening od początku do końca. Jesteś zdrowa, masz dwie nogi, widzisz, słyszysz, masz jeszcze tyle zalet w sobie, doceń siebie, rusz na przód!! <3 Weź kartkę, długopis, spójrz w lustro, napisz co widzisz, wypisz wszystkie swoje zalety! Masz cellulit? Wszystkie go mamy! Nie chcesz go mieć? kup masażer za dyche, oliwkę, masuj miejsca w których on występuje, bądź systematyczna, ĆWICZ ! Najlepszym sposobem na pozbycie się cellulitu jest właśnie ruch, zmieniaj to co chcesz zmienić, nie narzekaj, życie jest za krótkie i przemyka przez palce! Doceniaj każdą rzecz jaką masz, każdą drobnostkę, bądź szczęśliwa! <3


Będę Cię motywować ile się da tak jak Ty motywujesz mnie każdą wiadomością, komentarzem, pytaniem. <3 Dziękuję każdemu z osobna i cieszę się, że mam do kogo pisać.
Na poprawę lepszego samopoczucia Gwiazdy bez makijażu-KLIK widzisz? bez makijażu wyglądają zupełnie zwyczajnie, doceń siebie <3 !  ŚCISKAM !! /Marlena

1 komentarz:

  1. Gorzej jeśli nie zauważa się nic dobrego w swoim wyglądzie, a nawet małe pozytywy zakrywa cała masa negatywów :(

    OdpowiedzUsuń