Cześć !

Dzięki, że jesteś, ściskamy mocno - Marlena i Ola ! :)

poniedziałek, 22 lipca 2013

Historia Oli

Cześć, na imię mam Ola.
Nadwaga dokucza mi już od 4 klasy Szkoły Podstawowej. Już kilka razy próbowałam przeróżnych diet i nic. Uwielbiam jeść, często jadałam fast food'y, słodycze i różne wysokokaloryczne produkty, za to nigdy nie jadałam żadnych warzyw i owoców. Przestałam kontrolować swoją wagę i BUM !..moja mama nakłoniła mnie bym ponownie spróbowała, lecz to nie jest jakaś specjalna dieta to po prostu zdrowe odżywianie. Jem warzywa surowe jak i gotowane na parze, dużo owoców, produkty nabiałowe 0%, płatki wielozbożowe. ZERO SOLI!
Ćwiczenia, które stosuje już po niespełna dwóch tygodniach dały widoczne rezultaty. Przede wszystkim cellulit na moich nogach zniknął! Uciekło mi kilka centymetrów w talli i biodrach.
Najważniejsze w tym wszystkim to systematyczność i ZERO PODJADANIA !!

Zapamiętaj! Każdy Twój zdrowy dzień musi wyglądać tak samo. Systematyczność to podstawa.
Śniadanie - najważniejszy posiłek w ciągu dnia, musisz je zjeść ! Potrzebujesz energii na cały dzień
2 Śniadanie - niekoniecznie, ale moze być to owoc jeżeli czujesz głód.
OBIAD - można zaszaleć, ale w wersji LIGHT, takie dania też są pyszne.
Kolacja -  dobrze byłoby gdyby zawierała białko, wybierz np.jogurt, twarożek, serek wiejski.
Możesz wybrać równiez jakieś warzywko lub dodać je np do twarożku (pomidor, rzodkiewka)
W między czasie pij dużo wody.
I pamiętaj! W tym nie chodzi o to aby się głodzić! To do nieczego nie prowadzi!

Przykładowe śniadanko

  
jogurt z bananem+musli / Ola

5 komentarzy:

  1. Owoce na kolację? Polemizowałabym ;) Wiadomo, że lepsze to niż jakiś fast-food, ale owoce zawierają dużo cukrów i powinno się je jeść najlepiej do godziny 14. Proponuję zmodyfikować kolację na warzywa + jakieś chude mięsko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. "Kolacja - owoce 2/3". Na pewno? ;)

      Usuń
    2. Przeczytałam artykuły i zrobiłam poprawkę. Dziękujemy za poprawienie błędu, będziemy uważniejsze, pozdrawiam /Marlena

      Usuń
  3. ale to nie muszą być owoce te z wysoką zawartością cukru. np grapefruit albo pomarańcza. i to przed 18. taka porcja nikomu nie zaszkodzi. ja tak robie i wcale nie jest źle :) ale co kto woli to tylko przykładowe menu i napisałam też że jeśli nie czuje się głodu to nie ma potrzeby jedzenia lepiej wypić szklankę wody. / ola

    OdpowiedzUsuń